ОБМІН ТА ПОВЕРНЕННЯ

 

Товари, придбані на сайті AUTOSTYLING, підлягають поверненню або обміну протягом 14 днів з моменту покупки за Законом «Про захист прав споживачів». 

Покупець може обміняти товар належної якості на такий самий, якщо він його не задовольнив за розмірами, формою, технічним характеристикам або не може бути використаний за прямим призначенням.

Повернення можливе, якщо товар не вводився в експлуатацію або дійсний термін дії гарантійного випадку. 

 

Процедура повернення товарів

Щоб повернути новий або несправний товар на сайті AUTOSTYLING надішліть лист на електронну адресу info@autostyling.com.ua

У листі сформуйте ваш запит на повернення товару: 

▪️  вкажіть причину повернення

▪️  обовʼязково прикріпіть файлом документи про покупку — чек та гарантійний талон

 

Умови повернення

Наявність документів: чека про покупку та гарантійного талона. Збереження товарного виду продукції, оригінального упакування, а також повної комплектації товару. Дотримання процедури повернення та термінів, встановлених законом.

 

Який товар можна повернути?

Весь товар, розміщений на сайті AUTOSTYLING, підлягає поверненню в межах чинного законодавства.

 

ТОВАРИ НЕНАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ та Категорії, які не підлягають поверненню 

Товар неналежної якості – товар з будь-якою невідповідністю вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї. Товар неналежної якості може підлягати обміну або поверненню протягом гарантійного строку, який зазначається в документах, котрі додаються до продукції.

Ми не можемо здійснити повернення товару, якщо:

— відсутній чек про покупку та гарантійний талон

— відсутній один з елементів комплектації товару

— відсутнє оригінальне упакування товару

— минув термін дії гарантійного випадку 

— несправність товару не підпадає під гарантійний випадок 

— товар пошкоджено внаслідок неправильного використання або зберігання споживачем

— товар повернули впродовж 14 днів із моменту покупки, але при отриманні ми виявили пошкодження, спричинені покупцем

 

Ви можете повернути або обміняти товар, якщо:

- зміст посилки не відповідає опису вкладення (з порушенням асортименту, кількості, комплектності чи упаковки) і товар не був використаний. 

Будь ласка, обов'язково зберігайте упаковку зі штрих-кодом товару, всі комплектуючі, а також документ, що підтверджує купівлю товару у нас.

 

Терміни повернення товару покупцями

Новий товар належної якості — не пізніше 14 робочих днів з моменту покупки. 

Несправний товар, який підпадає під гарантійний випадок, — не пізніше 7-ми робочих днів з моменту надходження запиту на електронну адресу info@autostyling.com.ua

 

Покупці можуть повернути товар таким чином:

 

1. При його отриманні, заповнивши відповідні документи у поштовому відділенні. 

2. Упродовж 14 днів або під час дії гарантійного випадку — поштовою службою «Нова пошта» у відділення №1 у м. Луцьк,  

Нова Пошта. №1, м.Луцьк, вул. Карбишева, 1 (поруч з Адреналін-Сіті)

 

Яка сторона покриває транспортні витрати?

Замовник товару оплачує транспортні витрати. 

 

Куди слід повертати товари, придбані на нашому сайті?

Процедури обміну і повернення товару здійснюються за адресою м Луцьк, просп. Перемоги, 30. 

За умови, якщо товар був придбаний через Інтернет, для повернення або обміну його необхідно відправити поштовою службою «Нова пошта» у відділення №1 у м. Луцьк.

 

Термін повернення коштів покупцям

Не пізніше 7-ми робочих днів з моменту отримання товару або листа з запитом на електронну адресу info@autostyling.com.ua

 

Спосіб повернення коштів покупцям

У разі повернення товару, кошти за його повну вартість надійдуть на рахунок, внесений під час замовлення на сайті. 

*Термін дії гарантійного випадку — вказаний у гарантійному талоні. Він передбачає випадки у яких виробник або продавець товару несе відповідальність за його несправність. Документ набирає чинності з моменту покупки товару.

**Повернення товарів здійснюємо відповідно до Закону «Про захист прав споживачів».